Inspectierapporten
Inspectierapporten GGD Groningen:
BSO KindH
Inspectierapport BSO KindH 2019 Sep
Inspectierapport BSO KindH 2019 Nov
BSO Uithuizermeeden
Inspectierapport BSO Uithuizermeeden 2020 Juli
Inspectierapport BSO Uithuizermeeden 2020 December
BSO Warffum
Inspectierapport BSO Warffum 2019 April
Inspectierapport BSO Warffum 2019 Jul
BSO Kantens
Inspectierapport BSO Kantens 2019 Januari
Inspectierapport BSO Kantens 2019 Jul
BSO Het Hogeland
Inspectierapport_BSO_Het_Hogeland_2018_Juli
Inspectierapport_BSO_Het_Hogeland_2018_November
Inspectierapport_BSO_Het_Hogeland_2019_Jul
BSO Zandeweer
Inspectierapport_BSO_Zandeweer_2020_Januari
’t Lutje Grut – Usquert
Inspectierapport_Usquert_2014
Inspectierapport_Usquert_2015
Inspectierapport_Usquert_2016
Inspectierapport_Usquert_2017_1
Inspectierapport_Usquert_2017_2
Inspectierapport_Usquert_2018_Mei
Inspectierapport_Usquert_2018_Sep
Inspectierapport_Usquert_2019_Jul
’t Speulhoukje – Uithuizermeeden
Inspectierapport_Uithuizermeeden_2014
Inspectierapport_Uithuizermeeden_2015
Inspectierapport_Uithuizermeeden_2016
Inspectierapport_Uithuizermeeden_2017
Inspectierapport_Uithuizermeeden_2018
Inspectierapport_Uithuizermeeden_2018_Mei
Inspectierapport_Uithuizermeeden_2018_Sep
Inspectierapport_Uithuizermeeden_2019_Jul
Inspectierapport_Uithuizermeeden_2020_Apr
Klein Duimpje – Uithuizen
Inspectierapport_Uithuizen_2014
Inspectierapport_Uithuizen_2015
Inspectierapport_Uithuizen_2016
Inspectierapport_Uithuizen_2017
Inspectierapport_Uithuizen_2018
Inspectierapport_Uithuizen_2018_Mei
Inspectierapport_Uithuizen_2018_Sep
Inspectierapport_Uithuizen_2019_Jul
Inspectierapport_Uithuizen_2020_Mrt
Hummelhörn – Warffum
Inspectierapport_Warffum_2014
Inspectierapport_Warffum_2015
Inspectierapport_Warffum_2016
Inspectierapport_Warffum_2017
Inspectierapport_Warffum_2018
Inspectierapport_Warffum_2018_Mei
Inspectierapport_Warffum_2018_Sep
Inspectierapport_Warffum_2019_Jul
Inspectierapport_Warffum_2020_Mrt
Lutje Potje – Roodeschool
Inspectierapport_Roodeschool_2014
Inspectierapport_Roodeschool_2015
Inspectierapport_Roodeschool_2016_1
Inspectierapport_Roodeschool_2016_2
Inspectierapport_Roodeschool_2017
Inspectierapport_Roodeschool_2018_Mei
Inspectierapport_Roodeschool_2018_Sep
Inspectierapport_Roodeschool_2019_Jul
Inspectierapport_Roodeschool_2020_Mrt
4Min – Zandeweer
Inspectierapport_Zandeweer_2014
Inspectierapport_Zandeweer_2015
Inspectierapport_Zandeweer_2016
Inspectierapport_Zandeweer_2017
Inspectierapport_Zandeweer_2017
Inspectierapport_Zandeweer_2018_Mei
Inspectierapport_Zandeweer_2018_Sep
Inspectierapport_Zandeweer_2019_Jul
Poppedijn – Kantens
Inspectierapport_Kantens_2014
Inspectierapport_Kantens_2015
Inspectierapport_Kantens_2016
Inspectierapport_Kantens_2017
Inspectierapport_Kantens_2018_Mei
Inspectierapport_Kantens_2018_Sep
Inspectierapport_Kantens_2019_Jul
Inspectierapport_Kantens_2020_Mrt
Inspectierapporten onderwijsinspectie:
“De beroepskrachten laten merken dat ze de kinderen accepteren zoals ze zijn; ze geven complimenten, maken grapjes, hebben oogcontact en treden bemoedigend op als een kind dat nodig heeft.”
“Het Thema op de groep is: Nationale voorleesdagen en het boek wat erbij hoort is Moppereend. Naast de vele activiteiten die in het kader van dit thema worden aangeboden (moppereend maken van een eierdoos, het benoemen wat ze zien aan dieren, het oefenen van de begrippen die in het verhaal staan, teloefeningen, tegenstellingen, enz. enz.) is er over nagedacht om dit belangrijke thema te introduceren bij de ouders. Om de ouders er zoveel mogelijk bij te betrekken is er een themabrief aan de ouders verstuurd, in de themabrief komt het belang van voorlezen aan de orde, algemene voorleestips, de activiteitenop de speelzaal worden benoemd en er is een liedjesblad.”
“De beroepskrachten geven de kinderen het goede voorbeeld van sociale vaardigheden in de omgang met andere kinderen, ze zijn vriendelijk, luisteren, leven mee, troosten en helpen en werken samen.”
“In de kring wordt voorgelezen over Dikkie Dik, de beroepskracht leest voor, laat tekeningen zien, gebruikt de pop van Dikkie Diken stelt vragen aan de kinderen over wat er aan de hand ismet Dikkie Dik, hij is namelijk ziek en moet een pleister op zijn pootje, hij heeft zich pijn gedaan.De kinderen vertellen wat ze zien aan Dikkie Dik en vertellen over hun eigen ervaringen met ziek zijn.Tevens wordtaan de kinderen gevraagd of ze het aantal pootjes van Dikkie Dik kunnen tellen, of mensen ook pootjes hebben (benen) en hoeveel enz. enz.Spelenderwijs wordt er geoefend met het begrip ziek zijn, de begrippen groot-klein-kleiner en kleuren(formaat en kleurpleisters)”.
“De kinderen delen hun ervaringen en emoties graag met de beroepskrachten: Een huilend kindje wordt door de beroepskracht op schoot genomen als ze van het trapje is gevallen van de glijbaan. De beroepskracht troost haar en bekijkt samen met het kindje waar de pijn zit, er hoeft gelukkig geen pleister op, er is geen bloed. Het kindje is daardoor afgeleid van haar verdriet en na een paar knuffels gaat ze weer spelen op de groep”.
Kom kennismaken!
Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden voor jullie gezin? Neem contact met ons op, we staan je graag te woord!